Vlees van uitstekende kwaliteit, bezorging grote minpunt

De kwaliteit van het vlees, barbeque wildpakket, uitstekend ondanks de 24 uur vertraagde bezorging door Post.nl. Door de onzekerheid over bezorging uit voorzorg vlees bij de slager moeten kopen om barbecue op zondag veilig te stellen, uiteindelijk werd het toch nog op zaterdagmiddag bezorgd.

Waar blijft bestelling?

Heb nog niets ontvangen?

Gemengd

We vroegen om aïoli. Werden keurig gebeld dat dat even kon duren. We hadden vroeger steeds twee grote potten besteld, maar om de een of andere reden zijn die niet meer voorradig. Vorige keer kregen we toen vingerhoedpotjes als vervanging, met een excuusbriefje erbij. De kleine potjes zijn onhandig en er gaat zo veel aïoli verloren. Maar we dachten dat het eenmalig zou zijn, dus soit. Bij de laatste levering ( die een tijdje kon duren, als gezegd), kregen we in plaats van de grotere potten die we besteld hadden weer al die kleine potjes, dit keer zonder excuusbriefje. Advies: houd op met die kleine verpakkingen. Onnodig milieubelastend en onhandig in gebruik. Aan de andere kant kregen we onlangs een pakket geleverd dat niet voor ons bestemd was. Gebeld en dat is meteen opgelost. Dus dat is dan wel weer goede service.

Tegenvaller

1e keer een stuk buikspek besteld,dat bestond uit zoveel vet dat het niet te eten was,nouja kan gebeuren.. 2e keer een borststuk gekocht (brisket) en betaald van 1kg,dit stond ook op het etiket (1004 gr) en bij thuiskomst even op de weegschaal gelegd en het stuk vlees was 895 gr

zeer goed

levering op de afgesproken dag, goed verpakt en als kers op de taart smaakt het vlees fantastisch.

Vlees was heerlijk voor heel schappelijke prijs

Brisket, konijn, wild zwijn burgers en droge worst. Allemaal van hoge kwaliteit en met een fijne smaak. TOP.

Gewoon goed vlees

Had Eén brisket besteld en die is goed geleverd en smaakte egt top. Vaker bestellen

Vlees de hele dag in een warme auto

Mijn bestelling is om 11.30 uur in de bestelauto gegaan en kwam pas om 19.30 uur bij mij thuis aan!!! En dat terwijl het erg warm weer was!!! Ik vind dit niet kunnen!!! Er zat o.a. varkenshaas in en die was er niet bevroren ingegaan maar vers!!!! Dit doe ik nooit meer! Ik ga liever naar een winkel bij mij in de buurt, dan betaal ik wel meer maar is wel veel Frisser!!!

Vlees niet bevroren bij aankomst en zending verspreid over twee dagen.

Met het vlees was niets mis, integendeel, maar met twee kleine coolpacks was het vlees helaas ontdooit bij aankomst. Een tegenvaller. Daarnaast kreeg ik op de ochtend van de zending te horen dat een deel van de bestelling niet voorradig was. Ik kon wel afspreken dat de tweede zending een dag later kwam, omdat ik de dag ervoor niet thuis was.

Voor de 1e keer besteld maar zeker niet de laatste keer Alles was goed verzorgd met de verzending echt top

geweldige producten van prima kwaliteit!

heerlijk wildzwijngerechten, evenals de reeds klare wildsoep en stoofschotel, ook de hoen was voortreffelijk. ik heb op 24 juli het pakket ontvangen waarbij ik wel moet vermelden dat van de buitenste randen van bijvoorbeeld gehakt en de poullet er al wat ontdooid was. Het was toen ook ong. 24 graden.Ik heb later nog apart de wildstoofschotel ontvangen (,omdat die vergeten was te leveren), die was helemaal ontdooid. Ook toen was het warm weer en de bevroren inhoud was natuurlijk maar weinig waardoor het veel sneller ontdooid was.Misschien een tip om met zulk warm broeierig weer nog een extra koelelement toe te voegen. Maar ik beveel jullie van harte aan bij iedereen. Top kwaliteit! En tot de volgende keer groet Annemiek Ariens

Erg goede producten en service

Heb het wild bbq pakket gekocht en werd snel geleverd. Er zat een pakket spiesjes te weinig in maar na contact met hen werd er een goede oplossing geboden. De producten waren van zeer goede kwaliteit en ga zeker vaker bestellen bij hen.

Snel maar onvolledig geleverd

Bij mijn bestelling werden een aantal artikelen helemaal niet en een aantal artikelen nageleverd. Ik moest net als bij een vorige bestelling zelf achter de niet-geleverde artikelen aan, kreeg geen antwoord op mijn vragen hierover. Het leek alsof ik niet geloofd werd maar plotseling werden de ontbrekende artikelen zonder commentaar toch geleverd. Er valt dus nog wel wat aan de nazorg te verbeteren. Het vlees is verder goed.

Geen levering, na bestelling

Ma 15/7 bestelling geplaatst, vrij 19/7 bevestiging, dat bestelling wordt verstuurd. Za.morgen 20/7 bericht van levering, Za.middag bericht: zending is beschadigd en retour gestuurd. Ma 22/7 bericht van levering op dinsdag 23/7 plaatsvindt, toen woe 24/7, toen do 25/7, toen vrijdag 26/7.... Tussentijds geen contact kunnen krijgen met Jager & Boer ivm zorg om versheid/bederf. Tel.nr. van slagerij is niet meer in gebruik. Pas na veel pogingen dinsdag 23/7 contact met winkel kunnen krijgen: of we mail willen sturen.... Gedaan, uiteindelijk antwoord met excuus, verzoek om levering weg te gooien ivm bederf en keuze voor nieuwe bestelling of geld terug. Geen vertrouwen meer in, omdat dit de 3e bestelling op rij was, die fout ging. Geld terug gevraagd; stond paar dagen later op rekening. Jammer hoor, wij zullen er niet meer bestellen. We hebben overigens de levering nooit meer ontvangen. Producten op zich zijn prima, maar het systeem werkt niet goed en Jager & Boer is zeer slecht bereikbaar!

Super goed vlees!

Levering duurde wat langer dan normaal waardoor een aantal stukken waren deels ontdooid. De fout ligt bij het verzendbedrijf en niet bij Jager&boer Contact met Jager&boer opgenomen en we mochten het ruilen als het niet goed was. We hebben de ontdooide stukken vrij snel gegeten en het was allemaal van super kwaliteit. Zeker weten een aanrader!!!!

Wij waren tevreden met het vlees maar de wijze van verzending vonden we teleurstellend en daarom ni.

Het vlees was van zeer goede kwaliteit. Helaas was het niet bevroren afgeleverd. De doos van post nl was nat en het vleesnat lekte er in.

Mierikswortelmosterd ondanks reclame niet voorradig. Zou binnen enkele dagen geleverd worden....

Duurde te lang.... bestelling geannuleerd. Jammer, maar een slechte ervaring dus... het was te laat om een alternatief te bestellen. Gerecht matig gelukt!

heerlijk

mijn argentijnse gasten hebben genoten van jullie goede smaakvolle kwaliteitsvlees.

Denken mee wat bezorging betreft.

Ik had het verkeerde vlees gekocht

Ik had em verkeerd

Teleurstellend

Het concept Jager & Boer is top, maar helaas is de uitvoering teleurstellend. Zo wordt bevroren en vers (op de website staat dat alles bevroren wordt verzonden, maar dat is dus niet zo) vlees gewoon per PostNL verzonden. Weliswaar in koelzakken met koelelementen, maar bij bezorging is het bevroren vlees al lang en breed ontdooid. Daarnaast was sommig rundvlees zo vet en licht van kleur dat het zeer waarschijnlijk geen rundvlees was of slechts gedeeltelijk. Ik heb tweemaal gemaild met deze klachten, maar nooit een reactie gekregen.

Heerlijk vlees goede service

Mooi aanbod aan vlees en heerlijk passend binnen het carnivoren dieet.

uitstekende producten

Helaas waren de producten bij aankomst al een beetje ontdooid, volgende keer zelf weer halen dus! Groet Siep

Houdbaarheidsdatum was bijna verstreken

Was een vlotte verzending alleen jammer dat de houdbaarheidsdatum bijna was verstreken dus moet snel op .

Heerlijk vlees, echt genieten

Vlees is geweldig van smaak en belangrijk dat het van lokale boeren komt. Verpakking en verzending zijn top in orde.

Blijmarkt 11

8011 ND Zwolle